millamysan

Alla inlägg under januari 2013

Av Alice Nordh - 30 januari 2013 22:09

Tjena jag har idag varit på solflickorna med jag tränar inte kanske en julning eller något men inte mer för jag har ju ett skadat knä.. Det känns som om hela mitt liv gått i spillror efter att jag fått veta att jag ska operera.. Det har förstört min framtid och mitt liv så fruktansvärt mycket så jag får inte träna ? men godnatt på er sov gott PUSS (imorn kommer en video

Av Alice Nordh - 30 januari 2013 14:12

Jag är nu på fritids och kl kvart över 4 ska jag till min första gitarr lektionen det ska bli jätte kul senare ska jag på gymnastik träng så jag har mycket att göra idag. Aja det blir kanske video ikväll jag vet inte men hejdå PUSS ??????

Av Alice Nordh - 29 januari 2013 20:56

Hehe jag har nyss laddat upp en video. Hehe jag tänkte göra ett vanligt inlägg nu. Idag har fet varit bra i skolan fick vi tillbaka våra engelska prov och om jag får säga det själv så blev jag faktiskt rätt nöjd även om jag bara fick 2 poäng ifrån att inte vara godkänd. Men jag blev dom tur va godkänt. Hehe min lärare sa att om jag fortsätter som jag gör i 6 an kmr jag få E så jag måste jobba lite mer Hahaha men nu ska jag Göra matte :( hejdå puss ???

Av Alice Nordh - 29 januari 2013 20:49


  Hahahaha jag e sååååå boring     

Av Alice Nordh - 28 januari 2013 19:12


 

Av Alice Nordh - 28 januari 2013 17:41

Tjena! Jag är nu hemma från en måndag.. Ni vet ju hur måndagar är.... trista långa tråkiga m.m   Jag vill också grattulera min kusin som har en blogg som heter elvirasulrik.bloggplatsen.se för hon hade 5s besökare igår som enligt mig är väääldigt mycket eftersom mitt rekord bara är 37.. Men jag ska snart göra ett video inlägg.. Fast vad det ska handla om vet jag faktiskt inte      Vi får väll hitta på något     Jag vill också tacka för att det är flera nu som börjat besöka min lilla blogg och jag försöker bättra på den hela tiden så att ni inte tröttnar     Om ni har några önskemål om vad som hälst är det bara att kommentera jag svarar på alla frågor jag får     Och i lördags glömde jag att ha dendär frågestunden jag har varje lördag men jag tänkte sluta med den det värkar inte gå så *jätte* bra direkt        Men nu ska jag nog göra en video och här kommer ett foto på mig jag sitter just nu och dricker juice och äter lite gott gott gott gott godis men vi ses hejdå       Nu kmr en video   

Av Alice Nordh - 27 januari 2013 22:14

Tja! kl är..... jag vet inte vad och det är typ snöstorm ute så jag kan inte sova. Jag håller på att fixa en ny hader fast det går inge bra      Men kommentera detta inlägg om du har ett bra tips på en bra sida man kan göra en riktigt snygg header på     Men jag leta lite i datorns bilder och så hitta jag detta foto som jag tog typ när jag var 10 jag lägger upp 2 foton på mig. Ett på mig nu och en på när jag var 10 år så får vi se hur jag utvecklats      



  Nuu typ....    (Tog fotot igår) 




   När jag var 10 år





Nää inte så *jätte* stor förändring men iaf godnatt nu jag ska försöka fixa en header   

Av Alice Nordh - 27 januari 2013 19:18

Tjena! Jag är just nu med mahima ( min bff) hon kom nyss    Vi har tagit massa foton och här kommer ett av fotona vi tagit + detta blir nog det ända inlägg idag........ elr vi får se      Men nu kmr fotot på oss     

Presentation

Tja! Jag är en tjej född 2001! På fritiden går jag på gymnastik och gitarr och gör videos till min youtube kanal Themillamysan. Hoppas vi hörs PUSS!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

{cursor:url(http://ego-box.com/cursors/64.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/64.gif), auto;}

Muspekare

{cursor:url(http://ego-box.com/cursors/85.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/85.gif), auto;}

Muspekare

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/85.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/85.gif), auto;}

Muspekare

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards