millamysan

Alla inlägg under februari 2013

Av Alice Nordh - 28 februari 2013 16:45

Tjenix jag sitter i bilen påväg in till Göteborg. Jag ska ju se en föreställning på Göteborgsoperan. Jag skulle haft kjol på mig men jag hade tydligen glömt strumpbyxorna hemma i Stockholm. Bag har ont i huvudet så vi får ta inlägget fort. Men här kmr ett foto på det jag har på mig istället. Kram på er!

Av Alice Nordh - 28 februari 2013 10:10

Jag sitter nu runt köksbordet med farmor och pappa. Vi diskuterar lite Im vad vi ska äta :D haha men idag kl 4 så ska vi åka in till Göteborg och gå på en föreställning. Det kmr foton i nästa inlägg om vad jag ska ha på mig. Jag längtar dit och föreställningen kommer vara på Göteborgsoperan. Vi ska åka dit först och det tar ca 45 från Tjörn till Göteborg. Och vi ska äta på Göteborgsoperan. Ps. Jag kommer att ta foton på vad vi ska äta :) Men jag vill bara tipsa om en
Blogg som heter Elvirasimonius.bloggplatsen.se hon är nämligen bortrest så det vore tråkigt om hon tappade läsare för det <3men jag är säker på att det kmr inlägg när hon är hemma igen men puss på er nu

Av Alice Nordh - 27 februari 2013 20:48

Hej! Äntligen har jag kommit fram till Farmor här i Stenungsund! Jag sitter och kollar på Sveriges mästerkock och det var en av domarna som skällde ut fel kille :D xd älskar sånt på tv :D Det är jätte mysigt att sitta här med farmor leif pappa och Anja. Men jag ska göra en video på vad jag köpte på glitter. Jag ska göra videon idag men det laddas nog upp imorgon........... Eller idag vi får väll se :D Men ni får järna fortsätta att kika mig på themillamysan elr så kan vi kanske skypa :) jag heter Alice Nord Men det kommer en video idag elr imorn vi får se ;) men puss på er hejdå ?

Av Alice Nordh - 27 februari 2013 14:17

Tja tja alla bloggläsare ;) Jag har precis satt mig på snabbtåget mot Göteborg och jag har även gjort ett snabbt köp på glitter. Det kommer att komma en video ikväll om vad jag köpte där ;) Till resan på tåget har jag köpt (eller ja pappa har köpt) chips tidningen Julia och fanta. Men jag kommer att ha ganska tråkigt på vägen vi ska precis åka nu och vi kommer fram till Göteborg kl 17:30 så om ni har lust så kan ni ju kika mig på themillamysan men puss på er nu!

Av Alice Nordh - 26 februari 2013 21:11

Hej igen! Jag åker ju till Göteborg imorgon och jag har precis packat. Jag kmr nog göra en video imorgon om vad jag har tagit med mig :) Just nu sitter jag och kollar på "veckans brott" på SVT1. Idag handlar det om Palme mordet. Jag tycker faktiskt att det är väldigt intressant men jag tror faktiskt att det är lite försent nu att komma på mördaren. Men jag hoppas ju på att det lyckas finna mördaren. Men som sagt. Imorn kommer det en video på vad jag har packat ned ;) men hejdå på er nu ;) puss puss

Av Alice Nordh - 26 februari 2013 18:26

Tjena! Detta inlägg blir ganska sent eftersom jag är hos Barin och Melina ifrån min klass är också här. Vi har precis ätit kyckling och pommes. Idag så har jag bowlat med fritids. Det gick åt skogen jag kom sist i min grupp. Här kmr några foton som Dilber tog ;) men det kmr ett kvällsinlägg också ;) men idag ska jag packa till göteborgT

Av Alice Nordh - 25 februari 2013 20:07

Tjena! Jag sitter och kollar på familjen annorlunda och pappa har köpt donut som ska bli jätte gott. Hoppas ni blev nöjda med videoinlägget men detta blir sista inlägget för idag <3 men godnatt nu puss på er

Av Alice Nordh - 25 februari 2013 16:44


 

Presentation

Tja! Jag är en tjej född 2001! På fritiden går jag på gymnastik och gitarr och gör videos till min youtube kanal Themillamysan. Hoppas vi hörs PUSS!

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

{cursor:url(http://ego-box.com/cursors/64.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/64.gif), auto;}

Muspekare

{cursor:url(http://ego-box.com/cursors/85.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/85.gif), auto;}

Muspekare

Muspekare

body {cursor:url(http://ego-box.com/cursors/85.ico), url(http://i214.photobucket.com/albums/cc105/24168/egobox/vf/yours/cursors/85.gif), auto;}

Muspekare

Muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards